18 de març 2011

Rutes de cinema (II)

Fa uns dies, us parlava d'unes rutes de cinema que es podien realitzar a la ciutat comtal, a través de les recomanacions de Barcelona Movie Walks.
Arrel d'aquell post, un dels comentaris* em va suggerir visitar la web de Filmaps, ja que corresponia a una recomanació semblant.




Quan visiteu Filmaps, us rebran amb la següent frase: 
"Descobrir, compartir i gaudir del turisme de les pel·lícules"

La web de Filmaps la podeu trobar en quatre idiomes diferents: català, castellà, anglès i portuguès, i funciona a partir de les aportacions que realitzen els seus usuaris registrats. D'aquesta manera, tothom pot compartir la informació que sàpiga sobre els rodatges que s'han produït en el món. Per registrar-se, només es necessita un compte de correu, un nom i una contrasenya. Des del moment que estàs registrat, ja pots afegir pel·lícules i llocs de filmació. També hi podreu trobar informació referent a les gravacions de sèries de televisió.

Òbviament, quan més gran i més coneguda sigui la ciutat, més informació hi trobarem. A la pàgina principal, hi ha un llistat amb els 28 llocs més populars del web. Entre aquests llocs hi podem trobar Barcelona, Madrid i Sevilla.

(Imatges extretes de filmaps.com)

De la majoria de pel·lícules, hi ha adjuntat un mapa per localitzar els llocs de rodatge, fotografies de la zona i els tràilers corresponents al film.
Com és lògic, i enmig de l'era de les xarxes socials i la comunicació, podeu compartir les diferents troballes de films, a través de Twitter, Facebook, MySpace... i fins a 300 eines més.


Us animo que hi feu una ullada buscant la vostra ciutat o província, films que us agradin o us cridin l'atenció, i vulgueu saber més informació dels llocs on es van gravar. Alguns resultats us sorprendran! 

I per què no? Si sabeu d'alguna localització, afegiu-la o completeu-la!

Que passeu un molt bon cap de setmana!! 
I si feu alguna activitat cinèfila, gaudiu-ho! Tornem la setmana que ve!

I A LA PROPERA ENTRADA... un cartell de revista; "Pulp Fiction"


4 comentaris:

Tariq Porter ha dit...

Hola!
Vaig veure el teu comentari al meu blog déu ni do, tu aprofundeixes molt més amb el tema dels cartells! Jo em sembla que em centraré més en les mateixes pel·lícules i deixaré de banda el tema dels cartells. Seguiré el teu Blog per això!
Salut!

Anònim ha dit...

És interessant i sobretot molt curiós saber on s'han rodat les pel·lícules! :D

Bargalloneta ha dit...

fa uns anys les meves boges amigues em van regalar el de l'Almodovar i va ser fantàstic!!!!

Mònica ha dit...

Tariq Porter, moltes gràcies pel teu comentari i benvingut al bloc! Jo també passo sovint pel teu bloc per veure un bon munt de tràilers i curtmetratges. :)

It's not a phase, moltes gràcies per la teva aportació! Ja veus que et vaig fer cas, i vaig fer-ne una bona ullada! ;)

Bargalloneta, Benvinguda al bloc! Les teves amigues et van fer un regal ben original! Va ser aprofitós? Vas visitar alguna de les localitzacions? Moltes gràcies pel teu comentari!

Publica un comentari a l'entrada